wtorek, 25 marca 2014

139. Miniony tydzień.

Witajcie.
   Wczoraj wspominałam, że zamieszczę wpis z minionego tygodnia. Słowa dotrzymuję :) Zeszły tydzień był dla mnie dużym zaskoczeniem ze względu na świetną pogodę. W piątek nawet się troszkę opalałam.
A tak upływał mi czas...
 ... na zabawie z pieskami...
 ... na rozpieszczaniu podniebienia...
 ... na pieczeniu babeczek dla męża...Żadna sztuka, a ile radości...
... na spacerze...
 ... na podróżach... ---->Łódź --->Warszawa --> dom...
 ...na przeglądaniu ubranek dla maluchów...
 ... na obserwowaniu ludzi...
 ... na przeglądaniu wózków...

Mam nadzieję, że wykorzystaliście w pełni pogodę jaka była nam dana:)
Pozdrawiam 
OMW
P.s. Do Anonima - nie wiesz czy mnie stać na sukienki, które zamieściłam w sylwestrowym poście. Nie masz wglądu na moje konto. Mogę Cię jednak zapewnić, że mnie na nie stać - pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz