czwartek, 17 października 2013

104. This way ...please


Czy jesień musi nam się kojarzyć tylko i wyłącznie  z żółtymi i czerwonymi odcieniami? Ja mam takie wrażenie i dlatego chciałam pewnej odmiany. Zwykły set do kina zestawiłam z jaskrawym odcieniem torby (uwielbiam pojemne, duże torby, które mogą pomieścić wszystko - no prawie wszystko) i wrzosowymi mokasynami (tak, zdaję sobie sprawę, że jest już październik, a połowa naszego społeczeństwa chodzi już w obuwiu zimowym). Ostatnio bardzo modne są bluzy, zwłaszcza z napisem taka jak moja. Swoją upatrzyłam w Mango i bardzo ją sobie chwalę. Szary odcień przełamałam dużym naszyjnikiem, który zwraca uwagę.

Bluza - Mango
Kurtka - Miss Sixty
Mokasyny -RI
Torba - Accessorize
Naszyjnik - Parfois


Pozdrawiam

OMW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz