piątek, 10 maja 2013

66. Last chri.. shopping

Dla umilenia  czasu w pierwszej kolejności : Passenger " Let her go" .
Jak wczoraj obiecałam dzisiejszy post o nowościach w mojej szafie. Niestety z racji ograniczonego dostępu do sklepów  muszę sobie jakoś radzić. Z pomocą służy mi zawsze answer.com a także inne sklepy on-line. W trakcie moich zakupów zaopatrzyłam się w buty, spodenki, biżuterię.... W końcu lato zbliża się wielkimi krokami :)

 Czarne kalosze  na deszczowa pogodę będą idealne. Skusiłam się na nie dzięki kuponowi jaki otrzymałam  w ostatnim czasie ( 100 zł kupon). Jak mogłam nie wykorzystać takiej oferty? (jak my kobiety potrafimy wszystko usprawiedliwić, prawda?).
Okulary od M. Korsa. Jestem zdania, że okularów nigdy nie jest za mało w damskiej garderobie. Tym razem postawiłam na brązowe.
 Szortów nigdy za mało. Mama  moja się śmiała ze mnie, że biedną musiałam być dziewczynką skoro jeszcze nie miałam  granatowych szortów ( a muszę przyznać, że mam w bardzo wielu odcieniach). Granatowe - Esprit; czerwone- H&M
 Spódnica od RI. Pięknie się układa.
Sukienka od T.H. Troszkę dziwna długość , ale  już troszkę podumałam i idealnie pasuje z paskiem. Może też służyć jako bluzka do szortów. Materiał stworzony do wszelakich kombinacji.
Kopertówka, pudelek i kolczyki odkryte i zakupione  w sklepie o którym dowiedziałam się będąc w łódzkiej Manufakturze. Bardzo przystępne ceny, a  pudelek za 10 zł  rozbroił mojego męża na łopatki.
Już od jakiegoś czasu planowałam  dokonać zakupu w tym sklepie. Wiem, ze ceny są zdecydowanie za duże, ale skuszenie się na sznureczek  aż tak bardzo nie naruszyło domowego budżetu :D
Zapomniałam dodać, że dokupiłam kilka drobiazgów do domu. To tylko dwa przykłady. Jeżeli lubicie świeczki ( jak bardzoo!!) to polecam tę ze zdjęcia. Świeczka w służy jako zapach powietrza, po otworzeniu pojemnika, a w  trakcie palenia zapach  intensywnieje i roznosi cudowną woń!!



A Wy już powoli kompletujecie letnią kolekcję?

Pozdrawiam
OMW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz