sobota, 13 kwietnia 2013

63. Dylematy

W dniu dzisiejszym uważam  SEZON WESELNY 2013 za otwarty.
W tym roku mam ich aż 8 także szykuje się dużo imprez:). Dzisiejsze wesele jest dla mnie bardzo ważne, ponieważ  wychodzi za mąż siostra mojego męża. Mam nadzieje, że pogoda będzie  przystępna jak ja miesiąc obecny.
Niestety każde wyjście związane jest z szeregiem decyzji. Tak szczerze to nigdy nie miałam takich dylematów co do dodatków jak teraz : biżuteria, buty, torebka. Ach....
Porobiłam kilka zdjęć, kilka przymiarek i chyba podjęłam decyzję. Tak oto wyglądał wczorajsze szykowanie...

   Z tych wszystkich kwestii uważam dobór odpowiednich butów za najważniejszy. Buty nie dosyć, że muszą być wygodne to również efektywne. Muszę się jednak przyznać, że kiedyś moja koleżanka była świadkiem rozmowy dwóch dziewczyn, gdzie jedna tłumaczyła, że buty nie mają być wygodne, a  piękne :) Dla mnie liczy się i wygoda i wygląd, dlatego też najczęściej w mojej szafie lądują buty Nine West!!! Zawsze coś znajdę dla siebie:) Moje ślubne buty to te pierwsze z lewej strony. Bardzo wysokie, bardzo wygodne i śliczne  (wg.mnie).

Życzę wszystkim przyjemnego weekendu.
Pozdrawiam
OMW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz