niedziela, 9 grudnia 2012

40. Strawberry

Kolejne zakupy-  tym razem za pośrednictwem strony  pl.strawberrynet.com. Czy korzystaliście z niej kiedykolwiek? Ja słyszałam, ale zawsze korzystałam bądź z innych stron, bądź chodziłam do Sephory/Douglasa. Ostatnio sobie o niej jednak przypomniałam i postanowiłam poszukać czegoś ciekawego w rozsądnej cenie. Wybór padł na  kosmetyki marki KORRESS. W Polsce dosyć wysokie ceny w  przeciwieństwie do tego co spotkałam na wspomnianej stronie.  Dużym plusem są rabaty przyznawane przy kolejnych zakupach. Przesyłka jest bezpłatna. Czas oczekiwania - około 10 dni (moja paczka została wysłana z Azji).




Oto co zamówiłam. 
Pierwszy zestaw to 3 błyszczyki : płynny o kolorze bardzo intensywnym (bardzo przypadł mi do gustu), masełko jaśminowe ( cena w Pl to około 50 zł) i błyszczyk jaśminowy w wersji płynnej - barwi usta. Drugi zestaw -  3 błyszczyki - barwiące , śliczna zapachy.  Otrzymałam również cienie do powiek w 4 odcieniach i jako gratis błyszczyk z CK.







 Były to moje pierwsze zakupy i na pewno nie ostatnie. Już zdążyłam złożyć drugie zamówienie - róż do policzków z Clinique (cena o połowę niższa niż w Sephora). Dodatkowo otrzymałam 1 % zniżkę. Niby nic takiego a jak cieszy :)

Pozdrawiam serdecznie
OMW


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz