sobota, 8 grudnia 2012

39. My first time with... Douglas

Tyle razy polowałam na Boxa od Douglasa, niestety zawsze się spóźniałam.  Tym razem było inaczej. Stałam się posiadaczką najnowszego, świątecznego boxa. Promocja pokazała się we wtorek. Oda razu dokonałam przelew i paczka dzisiaj zawitała  w  moim domu. Cena takiego zestawu to 40 zł+ przesyłka 13,50zł.


 Udało mi się  skorzystać z promocji - dodatkowo do opakowania  otrzymałam 3 próbki perfum + 1 próbka kremu.
Opakowanie składa się z 6 kosmetyków. Już przy otwarciu można było poczuć  żelu pod prysznic   -Toni Gard. Nie znałam tej marki, jednak zapach jest bardzo przyjemny. Na pewno skorzystam  z maseczki do twarzy i  kremu pod oczy - mam suchą skórę. Opinie na temat tych kosmetyków w oddzielnym poście :)


Musze przyznać, że największa radość wzbudził u mnie balsam do ciała Hugo Boss. Zapach jest urzekający.Takie paczuszki to ja lubię. Dodatkowym plusem jest opakowanie, które może nam posłużyć jako pudełko na biżuterię.

Życzę przyjemnego weekendu.

OMW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz