czwartek, 15 listopada 2012

33. L'oreal.

Czy macie problem  z doborem odpowiedniego kremu do twarzy?
Ja niestety zaliczam się do tego grona. Wypróbowałam już bardzo dużą ilość kremów. Moją podstawową i zarazem jedyną zmora jest poziom nawilżenia. Kiedy moja cera jest sucha, wówczas schodzą  mi "płaty" skóry. Najbardziej problem nasila się wiosną. W związku z bardzo aktywną promocją Nutri Gold marki L'oreal  postanowiłam  spróbować  i wypowiedzieć się w tym temacie.



Zakupiłam krem NUTRI-GOLD - nawilżająca terapia odżywcza, czyli luksusowe odżywienie i nawilżenie (taka treść znajduje się na opakowaniu).
Opis producenta:
-miodowy eliksir, by natychmiastowo i intensywnie odżywić skórę;
-nawilżająco-regenerujące połączenie  witamin z grupy B oraz lipidów, by zapewnić skórze poczucie   komfortu;
-kompleks witaminowy, by wzmocnić barierę ochronną skóry;

Moje odczucia:
-jako, że jestem wzrokowcem - śliczne opakowanie 50 ml z wieczkiem, które może posłużyć za lusterko;
-piękny zapach, można się w nim zakochać;
-bardzo fajna maślana konstytencja;

Nie wiem czy faktycznie będzie super odżywiał moją cerę, jednak za ten zapach... Podejrzewam, że zostanę stałą klientką. Jego cena to  35zł. W chwili obecnej cena w HEBE to  26 zł.



Zachęciłam do zakupu?

Pozdrawiam 
OMW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz