poniedziałek, 12 listopada 2012

32. Allegro

Czy lubicie wydawać więcej, kiedy można zaoszczędzić pieniądza i przeznaczyć je na coś innego?Ja na pewno nie. Jeżeli mam pewność, że sprzedawca jest sprawdzony (a mam takiego w ulubionych) i  mnie nie oszuka to z miłą chęcią powracam do takiej osoby. Na Allegro pół roku temu  znalazłam pewną firmę. Zawsze jest duży wybór marek np. L'oreal, Astor, Miss Sporty i szeroki wachlarz jeżeli chodzi o wybór począwszy od pomadek, błyszczyków, po lakiery do paznokci, kredek czy też szamponów do włosów niedostępnych w Polsce. Po dokonaniu opłaty przesyłki otrzymuję w przeciągu  2-3 dni. Kosmetyki można kupić dosłownie za grosze. Wystarczy dobrze poszukać. Najnowsze cienie z Astora zakupiłam za 8 zł. Cena sklepowa to prawie 40 zł. Nigdy nie narzekałam na jakość tych kosmetyków. Termin ważności jak najbardziej "poprawny".

Czy macie swoich ulubionych sprzedawców? Czy lubicie zakupy przez Internet?
A oto i moje zakupy.
 Wszystko ładnie zapakowane w bąbelki. Muszę przyznać, że sprawiają mi one tyle samo frajdy co i same kosmetyki.



 Kredki do oczu i Eyeliner z Rimmela
 Lakierów do paznokci nigdy nie jest za mało. Za taką cenę  mogłam sobie pozwolić na takie "szaleństwo".
Pomadka z NYC , L'oreal studio  i błyszczyk z Manhattanu. Pomadka z L'oreal była strzałek w dziesiątkę. W sklepie nie sprawdzałam koloru, a jednak jestem zadowolona.

Pozdrawiam serdecznie
OMW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz