wtorek, 7 marca 2017

280. Podsumowanie - LUTY.

Witajcie!!
Mój maluszek skończył już prawie 8 msc!!! Jak ten czas leci!! I pochwalę się (chociaż nie lubię tych wyścigów w cyklu "które dziecko szybciej chodzi/wstało/wcześniej powiedziało TATO/MAMO), że Kapi już raczkuje. Co prawda po swojemu, ale jednak. Ja nazywam to pozycją na "dżdżownicę"  - dupka w górę i druga pozycją na "łokcie" - zapiera się na nich. Śmieszek z niego też dobry. Tylko głupotki mu w głowie. A jak minął nam luty? Przyjemnie, ale chorowicie. Albo katarek, albo delikatny kaszelek. Ech.. tak musi być. Najważniejsze, że wiosna tuż-tuż :D
Enjoy:)
Moje dziecko w akcji :)
 
 Ktoś tu drzemie.
 Selfie z mamitą.
 Bracia -wpatrzeni w siebie jak w obrazek .
 Wycieczka.
 Kąpiel.
 Kapi w kocyku od chrzesnego.
 
 Hulajnoga znajdzie zastosowanie również zimą.
 A foremki do piasku również znalazły zastosowanie.
 Mój!!!
 Zaczęliśmy rozszerzać po 6 msc, a wcina teraz wszystko (no prawie).
 Kapi - Kuba - Jula :)
 Moja Mycha.
Tulanki z  kuzynką.
 Blue...
 Polska marka - zapach obłędny!!!!
 Pocopato :)
 Czytam, czytam - poradnik jest rewelacyjny.
 Wiosna... Zmiany w garderobie muszą być.
 Spring
Pozdrawiam serdecznie.
OMW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz