piątek, 11 kwietnia 2014

141. Pastele

Witajcie.
   Pastele stale królują w sklepach. Osobiście nie mam nic przeciwko temu trendowi. Lubię kiedy występuję na płaszczach, biżuterii czy torebkach. Pasuje na każdą okazję i pięknie komponują się z wiosennym otoczeniem, kiedy przyroda budzi się do życia.
   Dzisiaj chciałam przedstawić buty w delikatnych kolorach, które zwróciły moją uwagę. Pominę fakt, że nie koniecznie wszystkie modele  z bieżącej kolekcji mi odpowiadają. Sandały na platformie to nie moja bajka. One zupełnie do mnie nie przemawiają. 

Mam nadzieję, że Wam podobają się wybrane modele. 

Zara 
 Aldo
New Look 
 Aldo
 New Look
 Miss KG
 Zara
 River Island
Zara 
 Jimmy Choo
Zara
New Look za 89,99 zł :)

Pozdrawiam i przypominam o kuponach rabatowych z Grazia w ten weekend.
OMW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz