środa, 5 lutego 2014

127. Ciąża

Witajcie.
Minęła mi już połowa ciąży. Mogę śmiało powiedzieć, że jestem w gronie tych szczęśliwych kobiet, które prawie nie odczuwają swojego stanu. Czasem bolą mnie plecy i bywa,że gorzej reaguję na tabletki  z II trymestru. Poza tym? Bajka. Brzuszek już zaczyna się pojawiać, co w  moim przypadku jest dużą zmianą, bo zawsze był płaski!!! W ostatni piątek byłam  na badaniach 3D/4D i wiem, że będę miała chłopca. Jesteśmy na etapie wyboru imienia i wstępnie będzie Jakub. Od zeszłej niedzieli mały mały już kopie, cudowne uczucie. Ciąża to wspaniały stan (do chwili obecnej), jednak nie można zapominać o ważnych kwestiach, które należy podjąć, czyli : gdzie rodzić? kogo wybrać na swoją położną? A co z lekarzem? Dużo jest tych spraw do załatwienia, ale od czego są koleżanki? Zawsze służą dobrą radą :) 
   Wiadomo, że  z każdym tygodniem brzuszek się powiększa. Z tego też powodu powiększa się moja garderoba. Spodnie ? Najlepiej zakupić je w H&M - może wybór nie jest oszałamiający, ale coś zawsze wpadnie w oko, a ceny są przystępne. Ja miałam to szczęście, że udało mi się coś upatrzyć na wyprzedaży. Z racji, że rodzę w czerwcu długie spodnie mi za długo nie posłużą (jestem optymistką, że bardzo szybko nadejdzie lato). W trakcie buszowania po sklepach już robiłam zakupy pod kątem moich przyszłych gabarytów. Obecnie duży jest wybór bluzek rozkloszowanych pod biustem, czyli bluzki idealne dla mnie. A czy będą one idealne i czy aby na pewno mój brzuszek się w  nie zmieści czas zweryfikuje. W końcu to moje pierwsza ciąża. Za pół roku wszystko się wyjaśni. 
   A dzisiaj pragnę Wam pokazać co udało mi się zakupić. Wszystkie bluzki max. w cenie  40 zł. Jak ja lubię te wyprzedaże !! :)
Mieszanka : Zara, H&M.
 Wszystko od Zary.
 A tu mały dodatek za 5 zł :)
 Tatuś poszalał i zaczął komponować garderobę na synka :)


Pozdrawiam
OMW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz