sobota, 28 grudnia 2013

116. Sale

   Święta już za nami, a  w raz w tym etapem rozpoczyna się sezon  wyprzedażowy. W drugi dzień świąt w Anglii zapanowało czyste szaleństwo. W Harrodsie ludzie stali w kolejce już od 4 RaNo!!! Dom towarowy jednak dba o swoich klientów i o ich portfele. Personel dostarczał osobom czekającym kubki z kawą i kanapki. Wszystko w imię pozyskania nowego klienta. O ile dobrze pamiętam, Anglicy w trakcie pierwszego dnia wyprzedaży wydali ponad  2000000 funtów!!! Co też jest z drugiej strony wytłumaczalne - ich wyprzedaże to prawdziwe wyprzedaże, nie to co w PL. Dobre jednak i to :)
   Szczerze powiedziawszy jestem mile zaskoczona wysokością % rzekomych zniżek. Ja zawsze w pierwszej kolejności zakupuję to co mnie wcześniej interesowało (obawiam się, że później będzie brakowało mojej rozmiarówki), następnie  buszuję po sklepach w ostatnich dniach. Przecież nic na siłę. Nie muszę mieć kolejnej pary butów (a mam ich nie mało) czy kolejnych kolczyków. Zawsze  w sezonie pozostają outlety, TK max czy też inne oferty zniżkowe. 
   Dzisiaj zaprezentuję to co mi się spodobało, a jeszcze bardziej nowe ceny. 

MANGO - hiszpańska marka postanowiła dokonać zniżki w wysokości 50% na cały asortyment.
  •  dobrze skrojonych marynarek nie jest za mało w damskiej szafie; idealna do sukienki czy szortów
  • prostego płaszczu szukałam już od jakiegoś czasu, ciągle mi coś nie pasowało. ten jednak uważam za idealny
  • z racji na mój stan zwracam teraz uwagę na luźne sukienki, które po porodzie będę mogła przerobić chociażby za pomocą paska
  • uniwersalnych i  pojemnych toreb w przystępnej cenie nigdy nie jest mało
Cała sieć INDITEX , czyli Zara, Bershka, Massimo Dutti i pozostałe marki zawsze delikatnie obniżają swoje ceny. Warto tam wstąpić tylko jeżeli obawiamy się, że zabraknie naszej rozmiarówki. Ja  jednak poczekam na ciekawe ceny. Ewentualnie skuszę się na dział dziecięcy.
  • kurtek w dobrej cenie, zwłaszcza kurtek zimowych nigdy mało. 
  • koszule - nie brakuje w mojej szafie i z miłą chęcią przygarnę kolejne
Wyprzedaże ogarnęły wszystkie sklepy, także  minimum możemy się spotkać ze zniżką 30%. Ja jutro prawdopodobnie ruszę na pierwsze łowy do Łodzi. Zdecydowanie poczekam jednak na lepsze okazje w późniejszych terminach.

Pozdrawiam gorąco i  życzę udanych łowów. A może już coś udało się zakupić? Pochwalcie się!!!

OMW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz