czwartek, 26 września 2013

101. Last shopping

Witajcie.
 
   Dzisiejszy post poświęcony jest temu co ostatnio wpadło w moje łapki. Zaczynając od dekoracji domowych (tego jest najwięcej) po kosmetyki i kończąc na ubraniach i butach (my love<3).
W trakcie urządzania mieszkania zawsze znajdzie się miejsce na " nowy obraz, nowa poduszkę czy też nowe wazony.  Co by to nie było, zawsze detale urozmaicą wnętrze.
 Sprawdzone, niedługo opinie.
 Bardzo dobre pędzelki od Ecotools. 
 Kiedy planuję zakup kosmetyków z wyższej półki zawsze czekam na wiadomość od Sephory bądź zaglądam na pl.strawberrynet.com. Ceny które proponują zwalają mnie czasem z nóg. Tak było w przypadku poniższych kosmetyków.
Perfumowany balsam do ciała od D&G. Bardzo długo utrzymuje się na skórze.
 Polowałam i się udało.
 Zestaw, który wygrałam w konkursie z Pandorą. Bardzo dobre kosmetyki!!!1 Poświęcę im oddzielny post.
 Fashion days ratuje moją kieszeń.
 Love Melissa 
 Ładna, ale za mała !!!! buuuu
 Piękno w prostocie.
Bardzo ciepła bluza od Adidasa :)
 Czy poznajecie tę panią?
W Empiku nadal trwają sezonowe wyprzedaże, także myślę, że warto się rozejrzeć:)

Pozdrawiam
OMW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz