środa, 6 lutego 2013

50. Together and... ever?

Czy wiedzieliście, że Estee Lauder i Michael Kors weszli w chwilową spółkę ? Mam tu na myśli  serię kosmetyków z E. L. gdzie w nazwie również  jest logo M.K. Od jakiegoś czasu "polowałam" na ten zestaw w Douglasie, jednak cena nie była zachwycająca. Troszkę odczekałam (poczekałam na wyprzedaże - obniżka o 100 zł + jeszcze info od  kodyrabatowe.pl  o 20% kodzie rabatowym i haśle po którym otrzymałam w gratisie kopertówkę od Davidoffa  i zestaw jest mój (jeeeaa :) ). Czasem warto poczekać. Naprawdę gorąco polecam zapisywać się do newsletterów. Wiem, że trochę "zawala" pocztę, ale przy takim bonusie jaki mi się udało uzyskać uważam, że naprawdę warto. Zaoszczędziłam troszkę pieniążków. 


 W skład zestawu wchodzą : pomadka do ust (krwisty kolor), błyszczyk (bardzo ładnie pachnie), kredka do oczu, tusz do rzęs, kosmetyczka od M.K. (jak dla mnie można spokojnie wykorzystać ją jako kopertówkę) + w gratisie : kopertówka od Davidoffa, serum do włosów, 4 próbki perfum. Wg mnie udany zakup.
 

Pozdrawiam gorąco i zapewniam, że posty będą pojawiać się częściej. Wszystko przez tę przeprowadzkę.


OMW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz