niedziela, 23 grudnia 2012

44. All I want for Christmas is...

Jak ten czas szybko leci.
Pamiętam jak  w zeszłym roku przyjechałam do domu z  prezentami, a tu już kolejne święta. Dobrze czy źle? Sama nie wiem - lubię święta, ale to oznacza, że kolejny roczek przybędzie :)
Nie ulega jednak wątpliwości, że  należy cieszyć się tym co mamy i to co nas czeka w nadchodzącym czasie. A co? Oczywiście góra jedzenia, prezentów i mnóstwo śmiechu w gronie najbliższych. 

Czy napisaliście listy do Św. Mikołaja?
Ja nie, ale jasno i wyraźnie powiedziałam mężowi czego w tym roku chcę - jak nigdy wcześniej. Może traci to swój urok, jednak  nie chciałam naciąganych prezentów. Wybrałam to co mnie najbardziej  interesowało.  Nie zmienia to faktu, że prezenty od niego to czysta radość. 

Poniżej lista prezentów dla niej i dla niego :) 

FOR HER
- biżuteria , perfumy
1.Buty M. Kors - szpilki bardzo mile widziane - klasyczne, uniwersalne - piękne :)

2. Gumki do włosów  - Marc Jacobs - mały dodatek a jak rozświetli stylizację

3. Lilou - delikatna , skromna, czyli idealna 



4,5,6,7 - Ania Kruk - bardzo przystępne ceny. 


8 - 9  Książki - bardzo lubię czytać, także taki dodatek  jak najbardziej wskazany

10. Zestaw kosmetyków - propozycja od Dauglasa

11. Hugo Boss - zniewalający zapach.

12. Melisski :)



FOR HIM

13. Nawigacja - każdemu mężczyźnie się przyda
14. Zegarek  - nie ma nic gorszego niż spóźnienie się na spotkanie
15. Perfumy - niezawodny prezent

16. Koszula - liczne wesela, spotkania - zawsze się przyda dodatkowa para


Prezenty już spakowane?
Ja swoich jeszcze nie, ale jestem w tym dobra, także dużo czasu mi to nie zajmie.

Pozdrawiam serdecznie

OMW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz