sobota, 15 grudnia 2012

42. River Island



   Z racji wyprowadzki  z Warszawy mój dostęp do sklepów został siłą rzeczy  ograniczony, prawie.  Z tej właśnie przyczyny na bierząco śledzę promocje w interesujących mnie sklepach. Wygodną formą są fanpage na FB i skorzystanie z newlettera. Jak zwykle do pomocy przyszedł mi internet i sklepy on-line. Tym razem skorzystałam z bezpłatnej przesyłki w sklepie River Island.  Przesyłka szybko zjawiła  się u mnie w domu.Jedynym minusem jest fakt, że nie można dokonywać opłat za pośrednictwem paypall ;/ Ku pomocy posłużyła mi karta debetowa mojego męża.  
Poniżej rzeczy, które zakupiłam. Warto weryfikować strony ze względu na częste promocje, dodatkowo rzeczy na stronie RI są tańsze niż w PL.


Zakupy zawierają : sukienki, biżuteria, koszulki, czapeczkę :)

A Wy robiłyście zakupy na RI?

Pozdrawiam
OMW

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz